onsdag 26 oktober 2011

Snart höstlov...

Det har varit många lite sena kvällar med jobb de senaste veckorna, men nu är alla kvällssamtal avklarade och en lugn infinner sig... Igår tillbringade jag kvällen med träning och sen en bra bok, likaså i förrgår blev det läsning fast då i ett varmt bad. Lite unikt för att vara jag att kunna koppla av så, men det är så skönt när hemmet är klart (för tillfället;)) och jobbet kommer i balans igen.
Ikväll blev det en timme framför tv:n i min lurviga onepiece och en skål glass och mannen bredvid. Det är vardagslyx, inte så ofta jag tar mig tid att titta på tv, men på onsdagar blir det en timme och på fredagar tittar jag på idol.

Nu är det bara två vanliga arbetsdagar kvar och sen är det höstlov. Barnen räknar ner dagarna och tycker det ska bli så kul att få leka hemma med sina nya leksaker. Mest lek blir det här i lilla matrummet, om vi inte är ute förstås.



Ibland känns det som att jag visat varenda vrå här i huset så det skulle vara så kul om ni läsare kunde skicka en kommentar om vad ni vill se bilder på och läsa om här på bloggen. Tyck till alla ni där ute, ni är ju trots allt några stycken och det skulle vara kul att veta vilka ni är och vad ni tycker!

Nu är det dags för sängen och kanske ett par sidor till i den spännande boken.... Håkan Nessers senaste, kan rekommenderas!

Kram Malin

Inga kommentarer: