torsdag 6 oktober 2011

När man som mest behöver det...

Fick en fin award av Anetthe med bloggen I min vita värld! Det känns verkligen fint nu när jag har massa annat att stå i. Tack snälla! :)

Och som vanligt ska man ju svara på några frågor som kommer med awarden, lika svårt som förra gången:


När ingen ser/hör mig....har nog inga direkta konstigheter för mig utan passar bara på att göra vad jag vill. Det brukar dock oftast bli städa och pyssla hemma :)
Jag går aldrig hemifrån utan.... min mobiltelefon och kläder.
Min blogg heter som den gör för att.... jag vill att det i namnet ska höras att det handlar om inredning och så ska det "flyta på" bra också.

Vågade skulle jag....Åh, kommer inte på något direkt. Skulle vara lättare om det stod "vågade och hade jag pengar skulle jag", då skulle jag utbilda mig till fler yrken!

Om 10 år kommer jag... ha två pojkar på 14 år! Leva med min familj i vårt hus här på landet och utvecklats i min roll som pedagog, mamma och fru. Ha besökt nya platser på jorden, bland annat varit i USA med familjen, fått se syskonbarn växa upp och mina barn bli tonåringar.


Nu måste jag sova för att orka morgondagen = FREDAG!!

Kram Malin

Inga kommentarer: