tisdag 6 september 2011

Loppisfynd nr 2

Här får ni se mitt andra fynd från helgens loppis. 12 stycken fina gamla bakformar som jag troligtvis inte kommer baka med, men som är en sån liten fin detalj som skapar lite extra stämning i hemmet.




Just nu hänger de i en äggkorg i köket, passade fint där tycker jag.


Denna vecka är riktigt hektisk med något inplanerat varje eftermiddag/kväll. Det är föräldramöte på förskolan, föräldramöte i min klass och så ska jag och en kollega åka en eftermiddag till IKEA och köpa möbler till ett arbetsrum, ett uppdrag man inte tackar nej till :) Mycket att göra men också mycket kul. Dock blir det inget av med matsalsrenoveringen under veckan, och i helgen är det nog inte lönt att börja eftersom de ska göra hemma hos reportage hos oss i nästa vecka. Det är ju bra om det inte råder fullständig kaos här hemma då :) Bänkskivorna i köket är förresten fortfarande inte inoljade... men det ska jag väl hinna i helgen iallafall?!


Kram Malin

Inga kommentarer: