måndag 5 september 2011

Ägglåda

Helgens loppis gick riktigt bra, och kul var det också! Jag har en hel del barnkläder kvar, men fick också en del sålt. Skönast är att ha rensat ur garderoberna ordentligt och skänkt iväg alla tavlor, krukor mm. som bara stått och samlat damm.
Det går ju inte att vara på loppis och bara sälja saker, en del blir ju givetvis köpt också, (även om jag skulle spara alla intjänade pengar till att renovera matsalen...) MEN, det var faktiskt min man som hittade detta fynd, en fin gammal ägglåda. Åh, vad jag gillar den! Sen köpte jag faktiskt en sak till, men det får ni se i nästa inlägg.

Ha en fin kväll!

Kram Malin

2 kommentarer:

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Supersnygg låda!! Väntar med spänning på det andra inköpet!!! Kram!

Vit dröm sa...

Vilken underbar ägglåda! Superfin, förstår att du är nöjd ed den :)
Ha en bra tisdag!
Kram Anna