söndag 24 juli 2011

Senaste ögonstenen

Jag lovade ju att visa min senaste ögonsten från Country Interior men det kom några andra inlägg emellan, men nu är den här. En otroligt vacker och pampig ljuskrona som hänger över vårt stora bord på altanen. I like!
Den är verkligen stor och härlig och jag tycker om den så mycket så till vintern kommer den få flytta in i huset istället. I botten på kronan går det att lägga saker eller ställa en växt i kruka osv.

De två små ljuskronorna som hängde över bordet förut får numera hänga över lilla matbordet på altanen. Blev riktigt mysigt där med.



Idag är jag med min familj och barnens farföräldrar på Astrid Lindgrens Värld och har det skoj. Hoppas ni alla också har det bra! Lämna gärna en kommentar om vem ni är, gamla som nya läsare, och berätta om ni har någon blogg så kikar jag in hos er.


Kram Malin

1 kommentar:

Alexandra sa...

Jättefin lampa!!!!!!