tisdag 26 juli 2011

Nybäddat

Började dagen idag med att bädda rent i vår säng. Så skönt att lägga sig i en nybäddad säng till kvällen.
Dagen fortsatte med en tur till staden. Äntligen har jag fått en ny kamera (dock är dessa bilder inte tagna med den)! Den är så fin och bra och jag bara älskar den :) Mycket finare än min gamla så lite tur i oturen hade jag att den gamla gick sönder. Såg förresten till att försäkra den nya ordentligt, det lönar ju sig har jag fått prov på.

Det blev ytterligare ett bra inköp som jag kommer visa i senare inlägg. Plånboken blev betydligt tommare idag, men vi är mycket nöjda med inköpen. I kväll ska jag åka till Björn på Country Interior och hjälpa till med uppackning och prismärkning av nya varor. Han har fått varor från en ny leverantör så stället kommer vara fullt när det är dags för sommarkväll i Billatorsdag, missa inte det!

Kram Malin

Inga kommentarer: