tisdag 12 juli 2011

Förvaring

Hej på er alla!

Är nu tillbaka hemma efter 6 dagar i Skåne. Vi har hunnit med en hel del där nere, bland annat varit i Kivik och vandrat i nationalparken Stenshuvud och besökt musteriet i Kivik. Känns så tråkigt att vår kamera är trasig så jag har faktiskt inte tagit några bilder på vår semester där.

Nu är vi iallafall hemma för natten och imorgon bär det troligtvis av till Göteborg och Liseberg.

Skulle vilja ha lite bättre förvaring här hemma inser jag när jag packar upp barnens kläder ur resväskorna De har sina kläder i en liten garderob i tvättstugan, men med tiden blir ju deras kläder större och tar mer plats och det börjar bli ont om plats. Vi klurar och funderar lite på var vi skulle kunna ha mer garderober eller annan förvaring, men det är inte lätt. Jag skulle vilja ha garderober i ett litet rum som vi har bredvid vår groventré, men det är den enda platsen vi har för vårt tvättställ, så då vet jag inte var jag ska hänga tvätt... Dagens I-landsproblem... Jag klurar vidare och inspireras så länge av bilder på nätet.
Nu är det minst sagt dags att sova för att orka morgondagen.
Kram Malin

Inga kommentarer: