onsdag 20 juli 2011

Barnens val

Idag har vi firat mannens födelsedag. Först blev det sång och presenter på sängen. Tror att barnen tyckte det var lika kul som mannen, de studsade upp ur sängarna när jag väckte dem och sa att det var dags att sjunga :)

Sen bakade jag 6 stycken tårtbottnar till kvällens jordgubbstårtor och efter det bar det av till staden för att äta lunch på en restaurang. Vi kikade in i en tygaffär och jag hittade ett perfekt tyg till ett kommande projekt, (visar mer en annan dag), och barnen föll för varsin Labankudde. Både jag och barnen var nöjda när vi klev ur affären :) Kvällen spenderades med god mat och tårtor hos mannens tvillingbror där födelsedagen firas varannat år.
Sov gott! Kram Malin

1 kommentar:

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Bodde du närmare skulle jag komma och hamstra tårtor hos dig! Mums!
Du, tusen tack för din kommentar! Den värmde gott!! Kram!