måndag 18 juli 2011

Äntligen...

...infann sig rätt ögonblick; solen sprack upp på kvällen och jag var galet rastlös så nu har äntligen staketet på altanen fått sig en omgång färg till. Så skönt när saker som skulle ha gjorts för längesen äntligen blir gjorda.


För övrigt drömmer min inredningshjärna om tre saker






  1. att köpa två garderober att ha i rummet intill hallen för förvaring av ytterkläder, skulle bli så bra, enda hindret är väl att man måste betala när man köper saker :)




  2. att göra iordning matsalen. Har tittat lite på tapeter och drömmer om något blommigt i färg. Även här sägs det att man måste betala för sig vilket är hindret för ork och energi finns!




  3. att rensa ur bodarna ordentligt så att uthuset går att göra om till en festlokal så småningom. Jag drömmer om ett enda stort rum som man kan duka långbord i. Om det blir rensat i år kan vi verkställa nästa sommar tänker jag... Var på en så fin 40-års fest i ett magasin i lördags och fick massor av inspiration.


Med så här mycket energi som jag har nu så är det retligt att inte vara rik eller ha en pappa som betalar all renovering åt en... ;) Men halva nöjet är ju att drömma sägs det.



Ha det fint och fortsätt drömma ni med!



Kram Malin

Inga kommentarer: