fredag 15 juli 2011

Jobbar med insidan...

Hej!

Idag har vi jobbat med sådant som inte syns på utsidan men som behöver göras ändå. Vi började med att rensa i ett uthus här som består av bodar och garage. Uthuset är ganska fullt av grejer som tillhör mina svärföräldrar och tanken är att det ska tömmas i sommar. Några lass till tippen blev det idag eftersom det mest är saker som ska slängas i bodarna. Min dröm är att "blåsa ut" hela uthuset och göra ett enda stort rum som man kan ha som uterum, men det får bli en annan sommar isåfall... Eftermiddagen och kvällen har jag ägnat åt att äntligen göra iordning bland barnens kläder. Deras lilla garderob i tvättstugan tömdes, kläderna åkte in i en garderob på Vincents rum som i sin tur fick tömmas och det resulterade i att även min och mannens garderober fick städas iordning! Nu är det bra ordning i alla garderober med andra ord och vi fick massa plats i tvättstugan :)

På bilderna ser ni ett fint betongfat som min storasyster gjort till mig och som jag fick när vi var nere i Skåne. Fatet pryds av stenar från en strand i Skåne och står ute på altanen. Fint!

Kram Malin

Inga kommentarer: