måndag 29 augusti 2011

Vardagsliv

Måndag igen och nu känns det som att vardagslivet har infunnit sig på riktigt. Jobbet rullar på och det är massor att göra som vanligt, barn hämtas och lämnas på dagis, middagar lagas på kvällarna, träning, mm. mm. Men det flyter på bra, vi har hittat ett sätt som passar oss så att det blir tid för allt det där. Det är väl det som kallas för livspusslet?...
Idag är jag så rysligt trött efter en sen natt med alldeles för lite sömn då jag och mannen var iväg och köpte en bil till mig i gårkväll. Men jag är glad att ha en bil igen då vi sålde den förra för en vecka sedan, det underlättar ju i det där livspusslet om man har varsin bil :)

Har precis varit ute på en lång skön promenad, ibland är det så skönt att bara vara alldeles själv med sina tankar till ljudet av sina egna fotsteg. Luften var riktigt härlig och nu kommer jag somna gott och ta igen lite av förra nattens förlorade sömn.

Ha en bra start på veckan alla!

Kram Malin

PS: om ni undrar vad det serverades till middag så blev det en jättegod texaspaj!

1 kommentar:

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Som jag tänker på dessa promenader.. men dom blir aldrig av. Även om jag vet hur skönt det är! Skärpning på mig!

Ha en skön kväll och en fortsatt bra vecka men ny bil och allt!
Kram!