onsdag 10 augusti 2011

Bildväggen

Hej på er!

Idag är näst sista semesterdagen... är inte jättesugen på att börja jobba igen kan jag inte påstå, men jag ser tillbaka på de 7 veckor jag varit hemma och är jätte nöjd med min semester. Vi har hunnit med både Sälen, Skåne, Göteborg, Astrid Lindgrens värld, Göteborg en gång till, poolbad och en massa annat så jag ska inte klaga!

Idag startade jag dagen med att göra om lite på vår bildvägg. Här är det enkelt att byta ut foton och skriva nya bildtexter när man vill.

Barnen älskar att titta på fotona och prata om dem och hur det var när de var bebisar eller låg i min mage. De har båda fått för sig att de låg och busade och åt banan tillsammans i min mage :)
Under dagen har vi också hunnit med att baka lite till, sy, tvätta lakan, klippa gräset, plocka hallon i skogen och laga en god middag. Härligt med effektiva tillsammansdagar!
Nu ska jag ut och promenera och prata strunt med grannen :)
Kram Malin

Inga kommentarer: