tisdag 30 augusti 2011

Ett roligt samtal

Igår blev jag uppringd av en journalist som vill göra ett "hemma hos" reportage hos oss till tidningen Allas. Han kontaktade mig redan i våras då han såg vårt hem i Corren, och vi bestämde då att han skulle återkomma i augusti för att bestämma ett datum. Så, nu är det spikat! 13:e september ska huset vara städat för då blir det fotografering :)Genast börjar tankarna snurra om det är något som måste fixas tills dess...Till dessa reportage följer nämligen ingen stylist med så jag får tänka till lite extra själv.
På tal om att fixa till så kom jag idag på att jag aldrig visade det färdiga resultatet av gardinen jag sydde innan sommaren till Williams nytapetserade rum, så här kommer de!





Och på väggen ovanför sängen hänger dessa fina tavlor.

Nu ska jag ge mig ner i köket och baka tekakor så mannen får någon frukost i morgon. Själv har jag kvar av mina goda grovlimpor som jag gett recept på tidigare här på bloggen.

Kram Malin

1 kommentar:

Angelica Little Corner of Crafts sa...

MEN va kul!!!! Och spännande!!
Då måste du hojta när det är p¨g!!
Kram!