söndag 14 augusti 2011

Fortfarande sommar...

Det har varit så härligt i helgen, att fortfarande kunna sitta ute i solen och äta, det är ju trots allt bara augusti även om jag börjar jobba på allvar i morgon. I helgen har vi varit mycket ute...
...vi har plockat äpplen och gjort äppelpaj, plockat plommon, letat svamp och haft det skönt tillsammans ute. Kvällen avslutade jag med ett pass på löparbandet, (jag och mannen har startat en träningstävling vem som kör flest pass under 4 veckor och jag har en vinnarskalle utan dess like så nu är det bara att köra hårt!). Imorgon blir det jobb och dagis igen och höstterminen drar igång på allvar, men man får inte glömma att sommaren fortfarande är här och att vi har många härliga kvällar och helger att njuta av!
Kram Malin
PS jag blir så glad av fina kommentarer från er, både i bloggen och muntligt, så skriv gärna en rad när du kikar in!

Inga kommentarer: