lördag 12 januari 2013

Inredningsmässa och gardiner

I förmiddags åkte jag och Björn på Country Interior på en inredningsmässa för att kolla in lite produkter till butiken. Vi hittade världens finaste påskpynt som kommer finnas att köpa i butiken längre fram! (Och det är inte gult som ni säkert förstår). 
På hemvägen stannade vi och köpte färg till stolarna jag håller på att måla, kollade in tyger till stolssitsen (hittade fint men det var tyvärr slut) och så köpte jag nya gardiner till vår lilla matplats. 
 Tycker att de gamla vita blir lite för "mesiga" till de svarta och grå möblerna, men dessa randiga föll jag för direkt. Vad tycker ni om skillnaden?

 (Lägg märke till de snygga svarta lampskärmarna från Country Interior. Även här har jag bytt vitt mot svart. 

Nu blir det avkoppling och vila för mig som lyckats bli hes och hostig igen, 6 dagar efter avslutad antibiotikakur... Men dagen har ju varit bra iallafall, på mässan hittade även jag lite godbitar till mig själv som jag ser fram emot när de kommer om någon månad.
Kram Malin

Inga kommentarer: