söndag 20 januari 2013

Helgförmåner

När det är helg vill jag sova mycket, så det gör jag, jag vill läsa lite längre än vanligt på kvällarna, jag vill bara vara och njuta av att vara med min familj, jag vill träffa våra vänner, jag vill gå runt i underställ, jag vill ta tid på mig att stanna upp och ta till mig alla de fina ord jag får höra av min man varje dag, jag vill krypa upp i soffan med en varm choklad och heja på den starkaste i Gladiatorerna tillsammans med mina barn, jag vill pyssla här hemma och få nya inredningsidéer, jag vill också känna lugnet jag får inom mig när jag vet att hela huset är städat, jag vill baka till min familj och känna hur det luktar gott i hela huset, jag vill äta från fint porslin och hälla upp mjölk ur flaska och inte mjölkpaket bara för det känns bra, jag vill ge dem runt omkring mig lite extra av min tid, och allt detta kan jag och gör jag när det är helg. Utan att stressa. Mycket tack vare min man. Det är helgens förmåner

Kram Malin

1 kommentar:

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Vad smart att ha dricka i dom fina flaskorna!! Behändigt!!!
Ha en bra vecka!! Kram!1