måndag 20 augusti 2012

Målning gör mig pigg!

Är galet trött efter första dagen med elever på plats i skolan. Skulle kunnat somna klockan fem utan problem, om det inte vore för matlagning och barnläggning och allt annat som ska göras. Trots allt går jag ner i verkstaden om kvällarna och fortsätter att måla för jag tycker det är så kul! Och när jag väl satt igång är tröttheten som bortblåst! Jag sysselsätter mig mycket hellre med målning om kvällarna än slappar framför tv´n. Vet faktiskt inte när den var igång senast...
22 hyllplan är nu kvistlackade...
 ...och grundmålade...
 ...och målade med täckande vit, matt, lackfärg.
Ikväll var jag ute och grundmålade brädor och reglar. Nu gör jag nog dock bäst i att gå och lägga mig, en arbetsdag imorgon också och förhoppningsvis lite målning på kvällen.
Kram Malin

Inga kommentarer: