söndag 4 mars 2012

Vårkänslor

Som så många andra gånger fick bloggen en paus under helgen, denna gången var anledningen en resa till Skåne.

Vi brukar inte åka dit så ofta men nu blev det tätt mellan resorna för mamma fyllde år i fredas. Alla syskon med respektive var samlade, vilket inte händer speciellt många gånger på ett år med tanke på att vi är 8 syskon, så det var kul!
I helgen har jag beskurit tre vildvuxna äppleträd åt mina föräldrar vilket har lett till starka vårkänslor! Jag vill att det ska bli helg fort igen så att jag kan ge mig ut i min egen trädgård och klippa och fixa. Vi funderar också på om vi kan göra om lite i trädgården när vi ändå ska göra iordning efter att vi grävde in jordvärme i vintras. Ja, vårkänslorna växer och jag vill inreda ute istället för inne nu!

Bilderna idag är två fina nyheter här hemma som jag köpte när jag och barnen var i Skåne på sportlovet, en filt och en kudde som jag tycker passar fint i färgerna i vårt vardagsrum.

Imorgon är det en ny vecka och en hektisk sådan med mycket jobb för min del. Känns som att den kommer gå fort och att det snart är helg igen :)

Kram Malin

Inga kommentarer: