fredag 30 mars 2012

Vårfint

Kan knappt tro det, men två veckors semester väntar! Så skönt och välbehövligt det ska bli. Kommer behöva jobba lite hemifrån under tiden, men ändå, det ska bli härligt! Påsken firar vi inte hemma så jag funderar på att strunta i påskpyntet som jag annars alltid är noga med.
Något påskpynt blir det som sagt inte, men nya handdukar och grytlappar till köket som passar fint nu till våren. Rutiga och randiga handddukar i härliga pastellfärger.

Har jag sagt att jag älskar mitt kök förut? :) Ja det har jag, men det gör jag verkligen.



Ha en superfredag alla ni där ute! Jag har en underbar helg framför mig med utomhusjobb om det blir fint väder, 40-års fest och sen iväg på semester med familjen. Och fredagsmyset får vi inte glömma. Ibland är livet bara bra!


Kram Malin

1 kommentar:

jessica, mamma i Familjen vanlig sa...

Visst är det härligt med lite nytt nu när våren närmar sig, har valt ut två nya kökshanddukar jag ska få i present när jag fyller år om några veckor...
Underbar bild från backen idag, hoppas ni har det lika härligt som det såg ut :)