onsdag 21 mars 2012

Mannen vid min sida...

...ser just nu till att vi (barnen) har en fungerande vardag här hemma. Själv jobbar jag alldeles för mycket för att hinna skriva omdömen om alla min elever (21 stycken) i alla ämnen jag undervisar i (12 st) samt en individuell utvecklingsplan för varje elev. Och nästa vecka drar utvecklingssamtalen igång. Jag älskar mitt jobb men jag älskar också min familj och den ser jag inte mycket av just nu. Efter jobbet vill jag hinna träna och under tiden fixar mannen mat (han tränar på jobbet). Han är helt enkelt bäst!
Tv´n här hemma flyttade ner till vardagsrummet för 2 helger sen när vi hade möhippa och kollade på Melodifestivalen. Eftersom vi tittar på tv så sällan har vi glömt att ställa tillbaka den. Det är så fult med tv´n i vardagsrummet så den ska upp igen, men det är väldigt mysigt att sitta nertryckta tillsammans i fåtöljen och titta på film. Det gjorde jag och mannen i lördagskväll/natt.
Kram Malin

Inga kommentarer: