tisdag 6 mars 2012

Utemöbler

Åh, vad jag behöver städa här hemma men tiden har inte funnits riktigt och det är ju så trevligt att ha ett nystädat hem, rena lakan och handdukar osv till helgen så nu skjuter jag medvetet på det ett par dagar till :) Kanske får det bli imorgon då jag jobbar sent på torsdag, eller så får det vara till på fredag, smutsen lär ju ligga kvar då med ;)Ikväll är mannen på kurs och barnen har somnat så nu tänker jag skämma bort mig själv med en tidig kväll och gå och lägga mig. Drömmer mig bort till vår och sommar och har spanat in Ikeas nya sortiment och hittar en riktigt trevlig utegrupp!

Kram Malin

1 kommentar:

Utemöbler sa...

Vilka fina utemöbler! Spana gärna in vårt utbud också. Du får 10# rabatt med rabattkoden TWEET ;) Ha det fint!

www.internetmobler.se