måndag 27 februari 2012

Skåneresan

Idag bjuder jag på lite bilder från min och barnens lilla tur till mina föräldrar och syskon i Skåne. Vi åkte i tisdags och kom hem i fredags, men hann en hel del på de dagarna.

En dag tog vi båten från Helsingborg till Helsingör. En självklarhet för en som är uppvuxen i Skåne, men för mina barn var det första gången och de tyckte det var så spännande!




En av dagarna åkte vi till Malmö och gick på två olika museum. Vi tittade på olika djur på ett och på det andra tittade vi på tåg, en ubåt, flygplan mm.

Roligast var förstås att få testa alla saker :)



Utöver detta blev det även en del shopping och god mat med familjen. Men bäst var nog iallafall danmarksresan tyckte både jag och barnen. Kul att åka båt, bra shopping och pricken över i var lunchen/fikat på ett härligt danskt gammalt konditori. Ibland är det så man längtar tillbaka till Skåne och närheten till sundet...

Imorgon blir det inredningsbilder igen, då ska ni få tycka till om en ny sak i vårt hem!

Kram Malin

Inga kommentarer: