söndag 5 februari 2012

"Efterbilder" - del 1

Här kommer lite bilder på hur det blev efter min och sonens ommöblering. I hallen mellan matplats och matsal stod förut en brun chiffonjé, nu står ett vitrinskåp fyllt med den nya vita porslinet blandat med ett turkost.
Skåpet är en bröllopspresent från min mans morföräldrar, det är byggt av min mans morfar efter våra önskemål.



Nu är porslinet lättåtkomligt var vi än väljer att sitta och äta. Perfekt tycker jag! Hittills har vi använt de stora kopparna till hemmagjord varm choklad i kylan.

För dagen har vi inga planer alls. Igår var jag ett par timmar hos Björn på Country Interior och packade upp massor av nya varor. Så fina saker! Håll utkik efter nästa marknad... På eftermiddagen monterade vi ihop en garderob till ena sonens rum och kvällen avslutades givetvis med Melodifestivalen!

Kram Malin

1 kommentar:

jessica, mamma i Familjen vanlig sa...

Vilket härligt skåp! Vi har ett stort vitrinskåp som jag ärvt av mina morföräldrar men det är tyvärr utan glas. Tycker det är så snyggt när man ser porslinet. Även vardagsrummet blev superfint,
kram j.