torsdag 2 februari 2012

När katten är borta...

...passar frun på att möblera om :) För er som undrar så ser det ut ungefär så här när jag kommer igång i mitt inredningsflow. Oftast väcks en tanke av bara en pryl, i detta fall det nya porslinet, och sen bär det av och grejer plockas runt och byter plats. Ni känner säkert igen er många av er?!
Det är så roligt och inspirerande att samla massa saker på ett bord, utrymma vägar att dra möbler och sen ställa tillbaka allt på en ny plats!

Och jag är inte den som bangar för att flytta en chiffonjé, ett vitrinskåp eller stor kista för att mannen inte är hemma. Nej då, det räcker med en pigg 4-åring som petar in en matta under möbeln när jag lyfter, sen drar han i rätt rikting och jag puttar :) Vi är ett bra team jag och Grabbarna Bus. Får se om mannen tycker likadant när han kommer hem imorgon, men det tror jag. Ni får snart se bilder på resultatet!

Kram Malin

Inga kommentarer: