måndag 29 april 2013

Uemöbler

Nu har vi kommit ganska långt med nya altanen! Alla brädor är fastskruvade så till helgen blir det att flytta staket och bygga lite på sidorna av altanen osv. SEN är det äntligen dags att få möblera och fixa lite! Jag har fyra stycken vita karmstolar från IKEA som jag fick i 30-årspresent, och så ska jag köpa ett bord till dem. Jag tror att det blir som på bilden ovan... Det svarta setet är också väldigt snyggt tycker jag, men jag kommer satsa på vitt. Frågan är runt eller rektangulärt bord, bara stolar eller även en bänk...? Fint kommer det nog bli i vilket fall som!

Alla bilder är lånade från IKEAs hemsida.
Bilder på altanen kommer efterhand, det är det där med att komma ihåg att ta med kameran ut som ställer till det ibland. Men det löser jag med ett mobilt inlägg som i tidigare inlägg. Nu ska jag lagar pajer! 
Kram Malin

Inga kommentarer: