onsdag 28 november 2012

Mer ljus

 Mer ljus i köket nu när vi bytt ut ljuskronan mot två lampor över köksön. Och vilken skillnad det blev! Nu använder vi köksön på ett helt annat sätt. 



Ljuskronan som hängde här förut tycker jag väldigt mycket om så det har bara fått byta plats här i huset, bilder kommer imorgon. Igår var jag och band lite julkransar så nu är jag väldigt sugen på att adventspiffa här hemma, har bara inte så mycket tid. Betygen till mina elever ska snart vara satta, det är julfester på jobben, utvecklingssamtal, kvällsmöten, julmarknad osv som gör att i princip varje kväll fram till den 12:e december är uppbokad... Herre vad jag ska njuta av att vara ledig sen när betygen är satta och alla omdömen är skrivna :) 
Kram Malin

1 kommentar:

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Suuuperfina lampor!!! Och ljusstakar också för den delne, och köksön är ju lika fin som vanligt!!! Kram!!