fredag 23 november 2012

Kuddar

 Kuddar och ljusstakar kan man aldrig få för många av brukar jag säga :) Här är en ny sorts kuddar hos oss. Fyra stycken beigea kuddar i linnetyg. Enkla och fina med veckade detaljer på. Jag beställde dem för ganska länge sedan och hade glömt bort dem när de nu anlände, en trevlig överraskning :) 
 Dock får jag nog erkänna att jag inte hittat plats till dem ännu, måste flytta om lite i sofforna här (vilket jag gjorde för inte så länge sedan för att få plats med fler kuddar) för att få plats med dem. Kanske måste jag också erkänna att maxantalet kuddar nu är uppnått här hemma... Skulle tro att jag har minst ett femtiotal prydnadskuddar....! Men visst är de snygga?! Och allt som är snyggt finns det en plats för, eller hur var det nu igen? :)
Kram Malin

Inga kommentarer: