måndag 17 september 2012

Nere i verkstaden...

...har det hänt grejer i helgen! Vi har jobbat på en hel del och det har blivit mycket gjort. På bilden ser ni de 22 hyllplan som jag målat. Under lördagen målade jag också allt annat material till en bokhylla, 3 små bord och en byrå. (Mannen och barnen var borta ett par timmar under dagen...)
 Alla möbler är gamla möbler som målades om för att passa in i vårt hem. Tyvärr var jag dålig på att ta före-kort med kameran, de ligger på mobilen, men här ser ni några av möblerna. 
Under söndagen byggde, byggde och byggde vi för att bli klara med bokhyllan - och det blev vi! Nu kan jag börja möblera med de nya möblerna och plocka i saker i bokhyllan, vardagsrummet kommer bli så fint!
 Imorgon får ni se lite efter-bilder på borden. Sen ska jag också klicka av lite bilder när de kommit på plats. Och bokhyllan förstås, den ska ni också få se. Själv är jag helt lyrisk över att vi lyckats bygga en så fin på egen hand. :)
Nu ska jag jobba lite till, sen kanske jag hinner plocka runt lite bord här hemma :)
Kram Malin

Inga kommentarer: