lördag 15 september 2012

Helg igen

Äntligen helg igen och kanske lite mer tid att uppdatera här på bloggen och framförallt ha ett liv med egna intressen och familj igen. De två veckor som gått, samt nästa vecka, har jag haft kvällsjobb varje dag. Utvecklingssamtal med 27 elever som ska planeras, dokumenteras och genomföras... Det tar sin lilla tid.
 Mår inte heller riktigt bra (lever på alvedon och cortisonspray men ska starta en antibiotikakur så fort jag hinner) vilket gör att jag stupar i säng om kvällarna, och inga kort blir tagna. Men det finns saker att visa så kameran åker fram idag så ska ni få se!! Idag visar jag en bild (som jag hoppas att jag inte visat förut) på ett riktigt bra köp från Country Interior. Ett trådfat som vi använder när vi gjort våfflor eller nybakta bullar. Verkligen ett användbart fat, och dessutom väldigt vackert!  
Idag ska vi åka och köpa färg och sen blir det måla av!! Visar förstås bilder sen. Ser ut att bli en härlig höstdag idag, jag älskar den friska höstluften. 
Skaffa er en bra helg allihop! Kram Malin

Inga kommentarer: