lördag 29 september 2012

Lördagsmys

Fortfarande inga större projekt på G här hemma så lördagen lunkar sig fram. Igår blev iallafall gräset klippt här hemma, har behövts länge men det har ju regnat så mycket. Igår var det en härlig höstdag och jag och ena sonen var ute tills det var kolsvart ute och klippte gräs och lekte "under hökens vingar kom". :) Då, när vi kom in i värmen, blev jag väldigt sugen på att baka bullar. Tro det eller ej, men frysen har varit helt tom på bullar en längre tid. Har ju bara bakat grovt frukostbröd sista tiden...
 Idag har jag spenderat förmiddagen på Country Interior och ställt iordning inför höstmarknaden imorgon. (Missa inte den!!). När jag kom hem åkte vi och handlade och eftermiddagen har ägnats åt att baka bullar med mandelmassafyllning. Mina föräldrar som varit i Stockholm och tittat på min bror som sprungit Lidingöloppet (på 2:08!!!) tittade förbi på vägen hem och åt med oss. Trevligt!

Hoppas att ni också skaffat er en bra lördag, och hoppas vi ses imorgon på höstmarknaden. Det har kommit in massor av snygga varor!
Kram Malin

Inga kommentarer: