söndag 2 mars 2014

Den utlovade lampan!

 Jag lovade ju en bild på den senaste lampan här i huset! Här kommer den äntligen... :) En fin bordslampa i industristil, me like! Nu är det äntligen lite mer ljus i det här rummet, har i övrigt bara två fönsterlampor och en bordslampa så det här blev toppen!
Lampan hittar ni på Billa Gård, mer info på www.countryinterior.com

Så fina detaljer på lampan tycker jag.
Insåg ikväll när jag fotograferade lampan att vi det senaste året har köpt en hel del lampor. De allra flesta av de senaste vi köpt är i industristil som vi gillar på just lampor. Jag knäppte av lite kort på mina favoriter (vilket blev en hel del) som jag tänkte visa i kommande inlägg. Lampor är kul helt enkelt!
 
Senaste veckan har rusat förbi i ett rasande tempo och med alldeles för lite sömn. Sena kvällar med föräldramöte, utvecklingssamtal, vinprovning, 40-års fest mm. En vecka till med kvällsjobb och sen hoppas jag på lite lugnare tempo med mindre feber och förkylningar och mer träning och sömn. Vad tror ni om det? :)
Kram Malin

Inga kommentarer: