onsdag 18 december 2013

God Jul!

Nu vill jag önska er alla en riktigt god jul lite i förskott! Jag börjar min julledighet i morgon eftermiddag och ska njuta i fulla drag hoppas jag! De senaste veckorna har varit kantade av feber, men det tror jag lägger sig efter ett par dagar utan jobb.
Vi ska i år inte fira julen riktigt som vi brukar och det känns jättespännande men också liiite vemodigt att inte göra som vi brukar. Jag älskar julen och allt som hör till. Jag gillar pyntet, jag gillar att klä granen, jag gillar uppesittarkvällen kvällen före julafton, jag gillar barnens förväntan när de vaknar på julafton, den goda maten, lugnet som infinner sig på kvällen och allt annat runt omkring. I år har vi valt en annan sorts jul, och jag berättar mer efter helgerna! Hur som helst tror jag att julen blir toppen!
Bloggen kommer troligtvis kanske också ta lite jul- och nyårsledigt, vi får se :) Fortsätt att kika in och skriv gärna en kommentar när du är här. Jätteroligt med er som skickar mail och frågar om olika saker också!
Lampan i förra inlägget kommer förresten från Country Interior.
 
Bilderna idag är från förra julen. Då vaknade jag på skolavslutningsdagen med 40,1 i feber och låg sedan däckad i fem dagar med hög feber och ihärdig hosta som höll i sig läänge, så denna jul kan bara bli bättre! :)



Kram och God Jul!
(från en som kanske inte kommer klara sig utan att blogga under ledigheten)...

Inga kommentarer: