söndag 2 juni 2013

Middagsdukning på altanen

 Hej på er! Hos mig är nu ögonlocken tunga efter att ha haft tjejkväll i fredags och varit på klassresa med min klass lördag till söndag. Det har inte blivit många timmars sömn i helgen, speciellt inte tillsammans med 27 trettonåringar :) Men vad roligt jag har haft hela helgen!
Ikväll får ni se lite bilder från vår altan med tak på som är ihopbyggd med huset. 
 Middagsdukning med porslin från Ikea, nysilverbesticken jag fick i 30-års present och fattigmanssilverljusstakar. 

Ljuslyktorna är inköpta till vår 30-årsfest som vi ska ha nästa helg, och de lyser jättefint! Det har varit tre hektiska helger på rad nu: Göteborgsvarvet, inredningsreportage, tjejkväll, klassresa och nästa helg fest. Allt har varit så himla kul, men det är klart att det tar på krafterna. Nu laddar vi för festen och att laga mat till 75 personer! Allt piff (dukar, brödkorgar, flaskor, ljusstakar, placeringskort) är inköpt så det ska bli kul att duka :) Men innan dess är det tre arbetsdagar med betyg som ska sättas.
Nu blir det sängen för min del, godnatt!
Kram Malin

1 kommentar:

Ann Kåge sa...

Hej.
Så inspirerande blogg du har. Jag länkar till dig så att jag hittar tillbaka till din blogg och hoppas det är OK.
Tack igen för skönaste inspirationen.
Vänliga hälsningar Ann