torsdag 10 november 2011

Höstshopping

Idag åkte jag och barnen in till stan för att handla kläder till dem efter jobb och dagis. De växer och de sliter på sina kläder så det är alltid behov av nytt. Vi kom hem med en stooor kasse kläder till barnen (lite till mig också förstås;)) och mätta och glada efter att ha ätit på McDonalds (barnens val). Man får passa på när mannen är iväg :)
Själv har jag hittat några favoriter att ha i höst/vinter. Denna jacka från 8848 altitude föll jag för direkt. Lite oljerockskänsla i tyget och fint "lurv" i luvan. Skönt också att den är lite längre eftersom jag är en frusen person. Den blev det direkt!
Till jackan har jag köpt dessa stövlar. Det är lätt att hitta snygga stövlar, men inte lika lätt att hitta varma och snygga stövlar, men dessa föll jag för direkt. Det är fårskinn i och de är varma och sköna, passar mina frusna fötter perfekt!
Efter alla dyra inköp är det bra att bryta av med något billigt :) Denna klänning från hm är ett fynd då den bara kostar 199:-! Perfekt! Dock är den stor i storlek, jag gick ner en storlek i den, så ska ni beställa från nätet så tänk på det...
Det är så härliga kläder på hösten, stickat och mysigt, man vill köpa mycket men nu får det vara bra för min del.
Nu ska jag krypa ner i sängen och läsa en bok, har påbörjat en ny spännande deckare...
Kram Malin

Inga kommentarer: