torsdag 24 april 2014

Påskledigheten

I fredags morse förra veckan packade vi bilen och drog till Sälen, Lindvallen. Vi kom hem igår efter några fantastiskt soliga dagar! I måndags och tisdags blev det längdskidåkning på fjället för min del, något som jag kunde utföra i löpartights och sport-bh, så varm var det! Även utförsåkning blev det och speciellt på tisdagen kunde vi njuta av att vara så gott som själva i backarna. 







En del gott fika blir det så klart också när man är i fjällen :) 
Idag har vi försökt återkomma till vardagen lite, inte helt vanlig vardag dock för min del som spenderat dagen på universitetet och uppstart av en kurs jag ska gå. Imorgon blir det vanligt jobb igen och  sen helg, hur skönt som helst med kortvecka! Imorgon ska jag dessutom få utnyttja en av mina födelsedagspresenter, vad det är får ni se då. 
Helgen kommer även innebära jobb på Billa Gård (missa inte att de har öppet på söndag!), och så vill jag hinna med att klippa gräset och färdigställa projektet på barnens rum. Tur att det är kortvecka även nästa vecka :) 
Kram Malin 

Inga kommentarer: