onsdag 6 februari 2013

Tillbakablickar

Hej på er! TACK alla ni som går in här på bloggen och läser och tittar fastän jag inte alltid hinner uppdatera som jag skulle vilja. När jobbet tar mycket tid, (just nu 11 timmar per dag ca) blir det liksom inget gjort här hemma. Det är bara äta och sova som gäller och inspirationen är noll. Men allt har sin tid och just nu är det jobbets tid. 
Tittade tillbaka på lite bilder från bloggen eftersom jag inte tagit några nya senaste veckan, och jisses vad små förändringar gör mycket för ett rum! Här nedan ser ni två bilder på vardagsrummet, den första från när vi nyligen flyttat in i huset och den andra som det ser ut idag. Lite mer känsla idag tycker jag... Grundmöbleringen med sofforna är ju densamma, men kuddar, ljusstakar, hemmabyggda bokhyllor, ljuskronor...allt sätter sin prägel på rummet. 
Och för att inte tala om vitrinskåpet ni ser på första bilden. Jag älskar skåpet, (en bröllopspresent från mannens morföräldrar), men förr hade jag inget fint att fylla det med, idag är det fullt av porslin som ni kan se i tidigare inlägg. 
Ja, var sak har som sagt sin tid och det gäller även inredningen. 

Och så ett svar på en fråga:
Hej! Fint tält du gjort. Vad har du gjort ringen av som är högst upp?
Svar: Ringen till barntältet som ni kan se här är gjord av en rockring, väldigt enkelt! Även det rummet är drastiskt förändrat ser jag när jag tittar på bilderna...

Ha en fin kväll! Kram Malin

Inga kommentarer: