onsdag 27 februari 2013

Ny besticklåda

Äntligen har de kommit! Nya lådor som jag köpt på en inredningsmässa då vi köpte in varor till Country Interior. Den ena har vi bestick i. Jag gillar ju att ha vardagsporslin, glas och bestick framme så det har vi haft länge, men nu kände jag för att ha lite lock över just besticken så att de inte blir smutsiga när vi står vid spisen och lagar mat. 
 Den andra lådan är inte uppfylld riktigt ännu, men det brukar ju vara ett övergående problem :) Just nu ligger det kryddor i ena facket. 
 Den gamla besticklådan har flyttat ut från köket. Jag tycker det är väldigt fin så jag ska behålla den men det får vara andra saker i den, som ljus till exempel. 
Kram Malin

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vill flytta in till dig ;)
Du har det så en annan vill ha det Du har så som en annan vill men lyckas aldrig få till det.

Vart kan jag köpa besticklådan med lock? Pris?

Ha en skön dag
Mvh Linda

Mamma till världens bästa dotter sa...

Märke på besticklådan??