onsdag 20 februari 2013

Sportlov

Tiden rusar iväg!
Sportlovet har dragit igång för min och barnens del och det har varit full rulle sen i fredags känns det som. I fredags var vi på 1-årskalas och i lördags på 30-årsfest. Under helgen har vi också haft gäster i form av min lillebror med sällskap.
Vi har varit på restaurang och ätit buffé (två gånger!), vi har byggt snögubbe och snölykta och åkt lite skidor.
I måndags var jag lite tillbaka i verkligheten då hela dagen och kvällen ägnades åt rättning av nationella prov. I går var tanken densamma men avbröts tack och lov av en impulsresa till Göteborg för inköp av bil :) lite sjukdom kom också emellan.
Idag var tanken att jag och grabbarna skulle åka till Skåne men det blir imorgon istället då jag började en ny antibiotikakur igår, så idag har det blivit en nödvändig tur till stan för lite fix och sen soffhäng på det!
Bilderna är tagna med mobilen och illustrerar lite av veckan hittills:) sa jag att fredagen började med tårta på jobbet?! :)
Kram Malin









Inga kommentarer: