söndag 22 april 2012

Tiden går...

...jättefort! Har inte haft tid att uppdatera bloggen som jag vill, men det är mest roliga saker som kommer emellan. En del kvällsjobb har det varit och i fredags var jag ute med jobbarkompisarna och bowlade och åt fantastiskt goda tapas. 
Igår (lördag)började jag dagen med att städa lite och byta lakan och sen bakade jag ett gäng kanelbullar. Vi har en vän till familjen som hjälpt oss med en grej till blivande uteplats, och eftersom han gillar bullar så bakade jag det som tack :)
 Gårdagen rullade på i ett fasligt tempo, och på kvällen var vi bjudna till en 40-års fest där det bjöds på god mat, dryck, dans och trevligt sällskap. En toppenkväll med andra ord!
Nu har jag gjort mig redo för att åka till Björn på Country Interior och hjälpa till lite med varorna. Ska ta med kameran och fotografera lite av vårens nyheter så ni får se. 
Vi hörs snart igen! Kram Malin

Inga kommentarer: