lördag 30 juni 2012

Milkshake

 Värmen är här idag igen! Jag har målat lite möbler (bilder kommer) och så har vi testat en ny kökspryl min man köpt idag som ni också ska få se bilder på snart. I övrigt har jag bara legat vi poolen och solat och varit nöjd över att inte ha bokat någon utlandssemester i sommar utan sparat den till hösten. Är det någon gång jag inte har behov av att lämna Sverige så är det ju på sommaren!
 Ett litet tips för dessa varma dagar är att göra milkshake till efterrätt eller fika. Mixa glass och mjölk med någon god smaksättare, tex bär eller kakao. Dessa gjorde vi på midsommardagen när vi röjde efter festen. En bärsort och en choklad. Väldigt gott!
Nu ska jag ut i solen igen och planera en liten semestertripp vi ska göra.
Kram Malin

1 kommentar:

CF sa...

Milkshake...där skrev du något, ser riktigt smaskigt ut ; )