tisdag 19 juni 2012

Jobba, handla, träna, baka...

...det är mycket som ska hinnas med just nu, men jag älskar mitt liv! :) Idag har jag jobbat, (utan elever känns jobbet inte särskilt tungt även om det är mycket att göra), hämtat barnen på dagis, åkt till Ikea och handlat "småsaker" till midsommar och passat på att äta kvällsmat där med barnen, hem och lägga barn, vänta på att mannen kommer hem och sen ut en springtur. Har nu kommit in från springrundan och då gav sig mannen ut på en tur så jag passade på att slänga ihop två Grovlimpor som får stå i ugnen medan jag duschar. Kanske blir det en varm bit bröd till kvällen under tiden vi fortsätter att spana efter solresor?! 
Grovlimpan är ett fantastiskt gott bröd och receptet hittar ni här! Hoppas mannen blir glad när han kommer hem :)
Kram Malin

1 kommentar:

Anita sa...

Jordgubbspajen gjorde succé!!!
Den kommer jag att göra fler gånger.
På tisdag åker vi på bröllop i Frankrike. Hoppas också hinna bada i havet.
kram