lördag 25 december 2010

Julklappar

Är så glad för alla fina julklappar jag fick igår. Av mina föräldrar fick jag bland annat ett jättefint vitt, quiltat dubbelöverkast till vår säng. Ett sådant har jag velat ha länge!


Av min mans föräldrar fick jag bland annat dessa fina vita kuddar. Jag hade önskat mig två vita kuddar till sängen och dessa är verkligen gosiga och fina.

Av min storasyster fick jag ett jättefint fat och kanna. Jag har flyttat runt dem i hela huset för färgen är så fin och passar perfekt både i kök, matrum, matsal och finrummet.... Lyxproblem... men nu står de iallafall på bordet i matsalen, tänker mig att kannan blir fin full med tulpaner.
Har fått så mycket fint så jag kan inte visa allt, men framförallt hade jag en väldigt fin och mysig dag med min lilla familj. Hoppas ni alla hade en lika fin julafton.

1 kommentar:

Anonym sa...

Kannan är fin med buxbom i med! Kul att du gillade det! / Kristina