fredag 5 oktober 2012

Vilken härlig tid!

Vilken härlig tid det är just nu! Jag har så mycket roligt att se fram emot i höst, och dagen idag har varit så härlig. Höstluften när den är lagom kall, utan regn och härligt ren älskar jag. Jag har hängt ut genom husets alla fönster och tvättat dem in- och utvändigt (var 1 ½ år sedan sist). Det var minst sagt välbehövligt och nu ser vi ut igen, vilken skillnad :)
Kvällen spenderar mannen på jobbfest så jag överaskade barnen med att åka in till ett köpcenter och de fick välja vilka kläder de ville till sitt kommande kalas och födelsedag, det blev en hel del kläder utöver det också till barnen... Och så köpte jag ett par skor som jag suktat efter länge. Var riktigt mysigt att åka hem i mörkret efter shoppingturen och en glass. 
Idag har jag också klippt vår långa häck på framsidan av huset och imorgon blir det den på baksidan om vädret håller i sig. Älskar att vara ute den här årstiden! 
Tyvärr har jag batteritorsk på kameran så det blir en gammal bild som symboliserar ytterligare en rolighet i höst, en resa med familjen. Jag älskar ju också sol! :)
Ha en fin kväll alla ni! (Laddar nu kamerabatteriet så det blir förhoppningsvis nytagna bilder i helgen)
Kram Malin

Inga kommentarer: