onsdag 24 november 2010

Marknaden närmar sig...

På söndag är det som sagt dags för Björn och Marcus fina julmarknad. Tror att det kommer bli succé som vanligt på deras marknader med mycket folk och nöjda kunder. Jag har äran att vara med och ta betalt i kassan och hjälpa till med fixet innan marknaderna, så jag hinner kära ner mig i många fina saker under tiden :)


De två fina stolarna i grått fick jag med mig hem från deras höstmarknad. Stolsdynorna hittade jag på Louise interiör. Har även köpt kransar (finns olika storlekar), ljusstakar, en kökssoffa och fler stolar på marknaderna.




Utöver inredningssakerna kommer andra utställare medverka på marknaden. Det kommer finnas ost, honung, silversmycken, textilier, sylt, choklad mm, och min favorit Ledbergs krukmakeri kommer vara på plats! Har själv tre härliga vita fat från Ledberg, skulle kunna tänka mig många fler...


Inga kommentarer: