måndag 15 december 2014

Vårt finaste hem


Igår hade jag så kul! Fotograf Cecilia Möller och stylist Emma Olai var här och fotograferade inredningsreportage. Vi har fixat en hel del här hemma inför detta så jag har inte hunnit blogga. Tyvärr tog jag inga kort alls med kameran men några snabba mobilbilder blev det som ni får se här. Måste ta bilder med kameran och visa för er snart för det har som sagt fixats en del här hemma i veckan. 
I går fick jag se vårt hem från sin bästa sida, tjejerna gjorde verkligen ett fantastiskt jobb och det ska bli så kul att få se proffsbilderna sen! 
Kram Malin 












2 kommentarer:

vitthusmedrosaknutar.blogspot.se sa...

Så fint du har det. Varmt och ombonat. Spännande att få se bilderna sedan i tryck. Blir säkert jättebra.
Kram Susanne

Ann Kåge sa...

Vilket fantastiskt fint hem ni har och nu i julskrud. Kan tänka mig att ni har jobbat mycket inför fotograferingen. Du får berätta sen i vilken tidning det blir. Önskar dig en god fortsättning och ett gott 2015!
Kram Ann